Inmotion modeļu diapazonā vienmēr bija 14 un 16 collu riteņi. V11 ir pirmais ritenis ar diametru 18 collas ar riepas platumu 3 collas. Tas ir lielisks risinājums sliktiem un nelīdzeniem ceļiem. Kāda tieši būs riepa, diemžēl vēl netika ziņots, bet mums tiek solīts augstākais komforta un vadāmības līmenis.
Pedāļi nav no V8F. Tie atkal tika atjaunināti. Pēc attēla spriežot, ir jau ierasts smilšpapīrs, lai kāja neslīdētu. Inmotion neuzdrošinājās pārslēgties uz smailēm.
Kontrolieris ir aprīkots ar 12 MOSFETiem, kas ļauj pārliecinoši noturēt 3 kW jaudu, kas ir 1,5 reizes lielākā nekā V10F. Nav norādīts tranzistoru lielums un savienotāju tips. Attēlā redzams trīsdimensiju plates modelis, nevis reāls kontrolieris. Motora jauda nemainās – 2 kW.
Inmotion apgalvo, ka ritenis spēj uzbraukt 35 ° kalnā. Bet nav skaidrs, kādam jābūt braucēja svaram. Lai gan, kā mēs zinām, 35 ° slīpums vairs nav uniciklu ierobežojums, bet tas vismaz liek domāt, ka ritenim jābūt ar lielisku vilktspēju.
Lukturis ir izgatavots līdzīgi automobiļu lukturiem. Uz augšējā attēlā ir redzama papildu aizsardzība no caurspīdīga akrila stikla. Virs luktura ir radiators. Pēc noklusējuma gaitas gaisma nav pārāk spilgta lai unicikls būtu labi saskatāms. Bet, ja jums ir jāapgaismo ceļš, tad tiek ieslēgta spilgtā gaisma. Bet ražotājs neko nav teicis par augšējās gaismas robežu.
Akumulators uz 21700 elementiem. Kopējā jauda 1420Wh. BMS uz V11 ir gudrāks. Tas uzrauga katras montāžas stāvokli un, ja rodas kādas problēmas, ritenis par to informē lietotāju. Nobraukums līdz 120km ar vienu uzlādi. Acīmredzot mēs runājam par ātrumu 15km / h. Divi uzlādes porti, kas ļauj uzlādēt riteni 5 stundās.
V11 parādījās ilgi gaidītā kājiņa . Daudz un bieži lietotāji lūdza pievienot ērtu kājiņu, lai ritenis varētu stāvēt bez papildus atbalsta. Kājiņa atrodas aizmugurē, brauciena laikā tas nekādā veidā netraucē.
Un galvenā V11 īpašība ir tā integrētā balstiekārta. Viss unicikla korpuss paliek nekustīgs, izņemot pedāli, sānu spilventiņus zem kājām un rokturi. Amortizēšana ir līdz 70 mm. Bet maksa par to ir svars – tas ir 27 kg.
Tehniskās specifikācijas | |
Akkumulātora tips | 21700 |
Uzlādes laiks | 10 st |
Iekārtas svars | 28 kg |
Iekārtas celtspēja | 120 kg |
Uzlādes spriegums | 84 V |
Jauda | 2200 W |
Akkumulātora ietilpība | 1500 Wh |
Jaudas rezerve | 120 km |
Maksimālais ātrums | 55 km/s |
Teleskopiskais rokturis | Centra šūpoles rokturis |
Lukturi un apgaismojums | Pamatlukturis, aizmugurējais sānu apgaismojums |
Skaļruņi un mūzika | Nav |
Krāsa | Melns |
Bluetooth | Ja |
Диаметр колеса | 18″ |
Pacelšanas lenķis | 35° |