Inmotion V11 elektriskais unicikls

Artikuls: inmotion-v11-lv
Cena
2.050,00

Inmotion 3. aprīlī beidzot ieviesa jaunu produktu, ap kuru bija tik daudz baumu. Līdz tam brīdim visas īpašības, kā arī ārējais izskats tika turēti noslēpumā.

- +
55 km/h

Maksimālais ātrums

28 kg

Svars

120 km

Jaudas rezerves

18 d

Riteņa diametrs

1500 Wh

Akumulatora ietilpība

2200 w

Jauda

Inmotion modeļu diapazonā vienmēr bija 14 un 16 collu riteņi. V11 ir pirmais ritenis ar diametru 18 collas ar riepas platumu 3 collas. Tas ir lielisks risinājums sliktiem un nelīdzeniem ceļiem. Kāda tieši būs riepa, diemžēl vēl netika ziņots, bet mums tiek solīts augstākais komforta un vadāmības līmenis.

Pedāļi nav no V8F. Tie atkal tika atjaunināti. Pēc attēla spriežot, ir jau ierasts smilšpapīrs, lai kāja neslīdētu. Inmotion neuzdrošinājās pārslēgties uz smailēm.

Kontrolieris ir aprīkots ar 12  MOSFETiem, kas ļauj pārliecinoši noturēt 3 kW jaudu, kas ir 1,5 reizes lielākā nekā V10F. Nav norādīts tranzistoru lielums un savienotāju tips. Attēlā redzams trīsdimensiju plates modelis, nevis reāls kontrolieris. Motora jauda nemainās – 2 kW.

Inmotion apgalvo, ka ritenis spēj uzbraukt 35 ° kalnā. Bet nav skaidrs, kādam jābūt braucēja svaram. Lai gan, kā mēs zinām, 35 ° slīpums vairs nav uniciklu ierobežojums, bet tas vismaz liek domāt, ka ritenim jābūt ar lielisku vilktspēju.

Lukturis ir izgatavots līdzīgi automobiļu lukturiem. Uz augšējā attēlā ir redzama papildu aizsardzība no caurspīdīga akrila stikla. Virs luktura ir radiators. Pēc noklusējuma gaitas gaisma nav pārāk spilgta lai unicikls būtu labi saskatāms. Bet, ja jums ir jāapgaismo ceļš, tad tiek ieslēgta spilgtā gaisma. Bet ražotājs neko nav teicis par augšējās gaismas robežu.

Akumulators uz 21700 elementiem. Kopējā jauda 1420Wh. BMS uz V11 ir gudrāks. Tas uzrauga katras montāžas stāvokli un, ja rodas kādas problēmas, ritenis par to informē lietotāju. Nobraukums līdz 120km ar vienu uzlādi. Acīmredzot mēs runājam par ātrumu 15km / h. Divi uzlādes porti, kas ļauj uzlādēt riteni 5 stundās.

V11 parādījās ilgi gaidītā kājiņa . Daudz un bieži lietotāji lūdza pievienot ērtu kājiņu, lai ritenis varētu stāvēt bez papildus atbalsta. Kājiņa atrodas aizmugurē, brauciena laikā tas nekādā veidā netraucē.

Un galvenā V11 īpašība ir tā integrētā balstiekārta. Viss unicikla korpuss paliek nekustīgs, izņemot pedāli, sānu spilventiņus zem kājām un rokturi. Amortizēšana ir līdz 70 mm. Bet maksa par to ir svars – tas ir 27 kg.

Tehniskās specifikācijas
Akkumulātora tips 21700
Uzlādes laiks 10 st
Iekārtas svars 28 kg
Iekārtas celtspēja 120 kg
Uzlādes spriegums 84 V
Jauda 2200 W
Akkumulātora ietilpība 1500 Wh
Jaudas rezerve 120 km
Maksimālais ātrums 55 km/s
Teleskopiskais rokturis Centra šūpoles rokturis
Lukturi un apgaismojums Pamatlukturis, aizmugurējais sānu apgaismojums
Skaļruņi un mūzika Nav
Krāsa Melns
Bluetooth Ja
Диаметр колеса 18″
Pacelšanas lenķis 35°

Rate…
  • Rate…
  • Perfect
  • Good
  • Average
  • Not that bad
  • Very Poor

Līdzīgas preces

Ir uz vietas Gotway MCM5 V2 460wh 84V elektriskais unicikls
34 km/h
Ātrums
16 kg
Svars
30 km
Diapazons
850,00
Ir uz vietas Kingsong KS-16X elektriskais unicikls
50 km/h
Ātrums
23.5 kg
Svars
130 km
Diapazons
1.920,00
Ir uz vietas Gotway Mten3 460Wh elektriskais unicikls (melns)
25 km/h
Ātrums
10 kg
Svars
40 km
Diapazons
720,00
Ir uz vietas Kingsong KS-16S V2 elektriskais unicikls
35 km/h
Ātrums
17 kg
Svars
75 km
Diapazons
1.299,00