Divu gadu garantija ★ Prece ir veikalā ★ Izsūtīšana uzreiz ★ Pilns elektrotransporta serviss
June 05, 2019 Citi
620 0

Kā izvēlēties elektroskūteri

Jebkura transportlīdzekļa iegāde vienmēr ir sarežģīts uzdevums, neatkarīgi no tā, vai tiek pirkts luksa automobilis vai visvienkāršākais skūteris. Ir rūpīgi jāizstudē visi agregāta parametri, lai izprastu tā stiprās un vājās vietas, kā arī izvēlētos variantu, kas būs īpaši optimāls ssaimniekam. Pircējs vienmēr domā par to, kādam skūterim atdot priekšroku, pašmāju vai importa, kādam jābūt akumulatoram un citām detaļām.

Pirms doties uz veikalu pēc pirkuma, ir jāsaprot elektriskā skūtera ekspluatācijas īpatnībām. Vai tas tiks ekspluatēts katru dienu? Kur jūs plānojat to glabāt? Cik tāli braucieni tam ir jānodrošina? Tikai atbildot uz visiem šiem jautājumiem, jūs varēsiet saprast, kāds ierīces tips jums ir vajadzīgs.

Tālāk ir vērts tikt galā ar galvenajiem transportlīdzekļa raksturojumiem, kuru starpā var izcelt AKUMULATORU, riteņus, jaudas agregātu, bremzes un piekari. Rūpīga uzmanība izstrādājuma izvēles procesā ir jāpievērš tā masai, ātrumam un attālumam, kuru tas ir spējīgs nobraukt ar vienu uzlādi.

Akumulatora un motora izvēle

Jebkura elektriskā skutera divi vissvarīgākie elementi ir motors un akumulators. Tieši pateicoties tiem transportlīdzeklis kustas un var pārvietoties noteiktā attālumā.

Ja jūs plānojat pārvietoties uz skūtera pa pilsētu, tad akumulatora kapacitātei ir svarīga nozīme. Akumulators var būt svins-skābes vai litija. Pēdējais variants tiek uzskatīts par vēlamāku, jo atšķiras ar uzticamu darbu, lielāku drošību un ilgmūžību. Ja budžets ļauj, tad vislabāk pirkt baterijas ar maksimālu kapacitāti, jo tāds skūters varēs nobraukt lielāku attālumu.

Elektrodzinējs parasti pārstāv motoru-riteni. Ražotāji atdod priekšroku tamlīdzīgam variantam tāpēc, ka tas ir izdevīgāks ekonomiskā skatījumā, kas ļauj pazemināt galīgo produkta vērtību. Turklāt pateicoties tam dzinējs kļūst pilnā mērā hermētisks, kas pozitīvi iespaido tā ilgmūžību.

Konstruktīvie elementi

Mūsdienu tirgū ir parstavēti divi skūteru veidi. Pirmais ir monolīta konstrukcija, bet otro nepieciešamības gadījumā var salocīt. Te katram pircējam ir pašam jāizvēlas, kas tieši viņam vajadzīgs: liels transportlīdzeklis vai kompakts variants, kuru var ātri nolikt. Protams, monolītie modeļi ir uzticamāki un ilgmūžīgāki, kā arī stabilāki un izturīgāki braukšanas procesā. No otras puses, lielā pilsēta daudz vēlamāks variants būs saliekams skūteris, kuru uzglabāt mājas apstākļos bus daudz vieglāk.

Izstrādājuma masa ir atkarīga no tā, kādi materiāli tikuši izmantoti transportlīdzekļa ražošanas procesā, kāda kapacitāte ir akumulatoram un tā tālāk. Īpaši populārs uz doto brīdi ir karbona korpuss kombinācijā ar litija akumulatoru.

Ļaužu vairākuma galvenā kļūda sastāv tajā, ka viņi nepievērš pienācīgu uzmanību piekares izvēlei, uzskatot doto elementu par nenozīmīgu. Patiesībā, tas ir galēji svarīgs elements, jo tieši tas nodrošina mīkstinājumu braucot pa nelīdzenu ceļu.

Kas attiecas uz pašu piekari, tad tā var būt pneimatiska vai atsperu. Abi varianti dod iespēju sasniegt optimālu rezultātu, tomēr pneimatiskā šodien ir populārāka.

Rūpīga uzmanība izvēles procesā ir jāpievērš arī bremžu sistēmai, kas var strādāt gan uz elektronikas, gan uz mehānikas. Pēdējais variants ir daudz vēlamāks uz jaudīgām ierīcēm.

Riteņu izvēle

Pieredzējuši braucēji lieliski saprot, ka tieši riteņa tips un tā kvalitāte nodrošina ērtību kustības procesā uz elektriskā skūtera. Jo ritenis kvalitatīvāks, jo labāk tas mijiedarbosies ar virsmu. Tādēļ riteņu izraudzīšanās procesam ir vērts pievērst īpašu uzmanību, jo no tā ir atkarīgs, cik labi vadītājs jutīsies pie stūres. Iedala trīs populārus veidus:

1.Lietais ritenis, kas kļūs par lielisku iegādi tikai tajā gadījumā, ja skūteri ir plānots izmantot parkos vai uz ideāla gluda ceļa;

2.Pneimokamera – optimāls risinājums nelīdzenām virsmām, uz kurām var būt nelielas bedres vai plaisas. Tāda riteņa vienīgais mīnuss ir ta bojājuma risks.

3.Perforētā riepa – daudz noturīgāka pret nodilumu nekā piepūšamā riepa, un turklāt ievērojami mīkstāka par lieto.

Dotā elementa diametram tāpat ir svarīga nozīme, jo mazāks būs dotais rādītājs, jo minimālākas būs elektroskūtera iespējas. Ņemot vērā pašmājas ceļu īpatnības, vislabāk izvēlēties ierīces ar lielu diametru, lai nodrošinātu maksimālu drošību kustības procesā.

Izvēles papildu kritēriji

Visoptimālākā elektriskā skūtera izvēlei ar viena kritērija izpēti ir par maz. Nepieciešams testēt transportlīdzekli, lai pārliecinātos par tā drošību un izturību. Gadās tā, kā pēc raksturojumiem ierīce ir ļoti laba, tomēr darbā ir novērojamas problēmas ar noturību un pārvaldi. Tikai pēc praktiskas pārbaudes var pārliecināties par to, ka skūteris ir spējīgs tikt galā ar mūsu ceļiem un ir izcili piemērots vadītājam.

Testēšanas procesā obligāti jāpievērš uzmanība sekojošiem momentiem:

  • Dekas platumam ir jābūt tādam pašam, kā pēdu platums. Citādi, braukšana nebūs komfortabla;
  • Stūres garuma regulēšanas iespēja. Tas ir īpaši svarīgs, ja ierīce tiek pirkta bērnam, kas nākotnē izaugs;
  • Pētām materiālus, kas tikuši izmantoti elektruoskūtera ražošanas procesā. Ja jūs vēlaties iegādāties maksimāli izturīgu ierīci, tad vislabāk izvēlēties modeļus ar tērauda rāmi. Ja jums primārā nozīme ir konstrukcijas masai, var ņemt alumīnija korpusu;
  • Klīrenss. Dotais elements ir galēji svarīgs cilvēkiem, kas plāno braukt pa pakalniem vai ārpus pilsētas. Klīrenss atstāj tiešu iespaidu uz agregāta caurejamību.

Pirms pirkuma tāpat var iepazīties ar apskatiem no lietotājiem un apskatīt atsauksmes, lai saprastu, kādi risinājumi ir vispieprasītākie cilvēku starpā.

Kādu skūteri izvēlēties 2019 gadā?

Mūsdienu tirgū ir parstāvēts milzīgs daudzumss kūteru modeļu, kas ļauj piemeklēt optimālu variantu gan pieaugušajam, gan bērnam. Elektroskūterus šodien izlaiž tādi slaveni zīmoli kā Citycoco, Minimotors, SmartYou, Razor, Xiaomi un citi.

Tāpat elektroskūteru tirgū ir ienācis slavenais monoriteņu ražotājs Kingsong. Tā līnijā ir pārstāvētas visas elektroskūteru klases – KS – X1 galvenais pilsētas variants, kuram atdos priekšroku lietotāju vairākums. KS – N1 – B – daudz advancētāks modelis, kas brauc līdz 40km/stundā un kuram ir priekšējā piekare. KS – N1 – D – topa modelis ar pilnu piekari, lielu bateriju, diviem motoriem un maksimālo ātrumu 70km/stundā.

Tādējādi, elektriskais skūteris ir lielisks  transportlīdzeklis braukšanai nelielos attālumos. Izvēles procesā ir vērts pievērst uzmanību motoram un akumulatoram, piekarei, riteņiem, kā arī izgatavošanas materiāliem.

Komentārs

Citi raksti

July 09, 2020
243 0
Citi
Monoriteņu brauciens Rīga-Jūrmala
05.07.2020 notika monoriteņu brauciens no Rīgas uz Jurmalu, visi monoriteņu braucējie paspēja nobraukt līdz Jūrmalai un atgriezties. Paldies visiem dalibniekiem!
Lasīt
October 05, 2019
191 0
Citi
Uniciklu bezmaksas testdraivs!
Unikāla iespēja notestēt vislabākos un interesantus uniciklu modeļus bezmaksas!
Lasīt