Divu gadu garantija ★ Prece ir veikalā ★ Izsūtīšana uzreiz ★ Pilns elektrotransporta serviss
April 04, 2020 Citi
469 0

Inmotion V11 prezentācija

Inmotion 3. aprīlī beidzot ieviesa jaunu produktu, ap kuru bija tik daudz baumu. Līdz tam brīdim visas īpašības, kā arī ārējais izskats tika turēti noslēpumā.

Tātad, iepazīstieties:

Inmotion V11.

Sāksim ar riepu. Inmotion modeļu diapazonā vienmēr bija 14 un 16 collu riteņi. V11 ir pirmais ritenis ar diametru 18 collas ar riepas platumu 3 collas. Tas ir lielisks risinājums sliktiem un nelīdzeniem ceļiem. Kāda tieši būs riepa, diemžēl vēl netika ziņots, bet mums tiek solīts augstākais komforta un vadāmības līmenis.

Pedāļi nav no V8F. Tie atkal tika atjaunināti. Pēc attēla spriežot, ir jau ierasts smilšpapīrs, lai kāja neslīdētu. Inmotion neuzdrošinājās pārslēgties uz smailēm.

Motors ir arī Inmotion ražojums. Tā faktiskie izmēri mums vēl nav zināmi, taču ražotājs saka, ka motora ass ir divas reizes lielāka.

Kontrolieris ir aprīkots ar 12  MOSFETiem, kas ļauj pārliecinoši noturēt 3 kW jaudu, kas ir 1,5 reizes lielākā nekā V10F. Nav norādīts tranzistoru lielums un savienotāju tips. Attēlā redzams trīsdimensiju plates modelis, nevis reāls kontrolieris. Motora jauda nemainās – 2 kW.

Uzlabota ventilācijas sistēma, kas darbojas trijos variantos:

  1. Konvekcija, t.i. dabiska siltumapmaiņa;
  2. Kondukcija, t.i .siltuma pārnese caur radiatoriem un siltummaiņiem;
  3. Piespiedu gaisa kustība ar ventilatora palīdzību.

Inmotion apgalvo, ka ritenis spēj uzbraukt 35 ° kalnā. Bet nav skaidrs, kādam jābūt braucēja svaram. Lai gan, kā mēs zinām, 35 ° slīpums vairs nav uniciklu ierobežojums, bet tas vismaz liek domāt, ka ritenim jābūt ar lielisku vilktspēju.

Maksimālais ātrums ir noteikts 50km / h. Inmotion uzsver, ka šis ātrums ir paredzēts tikai pieredzējušiem braucējiem.

Braukšanai ir pieejami divi režīmi: komforta un klasiskais.

Lukturis ir izgatavots līdzīgi automobiļu lukturiem. Uz augšējā attēlā ir redzama papildu aizsardzība no caurspīdīga akrila stikla. Virs luktura ir radiators. Pēc noklusējuma gaitas gaisma nav pārāk spilgta lai unicikls būtu labi saskatāms. Bet, ja jums ir jāapgaismo ceļš, tad tiek ieslēgta spilgtā gaisma. Bet ražotājs neko nav teicis par augšējās gaismas robežu.

Pēc reālā spilgtuma V11 lukturis solās būt priekšā visiem ar gaismas vērtību 7800 lx (luksi).

Arī aizmugurējais lukturis un bremžu lukturis ir veidoti tā, lai padarītu uniciklu redzamāku. Spilgtums palielinājās līdz automašīnas aizmugurējiem lukturu apgaismojuma līmenim.

Rokturis ir svarīgs riteņa elements. Izmantojot sviru, rokturi var pielāgot lietotāja augumam:

Šajā pozīcijā ritenis ir viegli ripojams jums blakus. Inmotion apgalvo, ka rokturis būs ērts cilvēkiem ar augstumu līdz 2 metriem.

Zem roktura ir riteņa apstāšanas poga, lai ritenis negrieztos pie pārnēsāšanas. Inmotion balstās uz 100 tūkstošu klikšķu pārbaudi un ekskluzīvu patentu. Lai gan nav skaidrs, kas varēja mainīties kopš 15. gada un pirmā Inmotion V5.

Akumulators uz 21700 elementiem. Kopējā jauda 1420Wh. BMS uz V11 ir gudrāks. Tas uzrauga katras montāžas stāvokli un, ja rodas kādas problēmas, ritenis par to informē lietotāju. Nobraukums līdz 120km ar vienu uzlādi. Acīmredzot mēs runājam par ātrumu 15km / h.

Divi uzlādes porti, kas ļauj uzlādēt riteni 5 stundās.

V11 ir USB ports, kas ļauj uzlādēt citus elektriskos gadžetus.

Lielie ergonomiski komforta spilventiņi uz korpusa apakšstilbu ērtībai. Neko līdzīgu mēs vēl neesam redzējuši agrāk.

V11 parādījās ilgi gaidītā kājiņa . Daudz un bieži lietotāji lūdza pievienot ērtu kājiņu, lai ritenis varētu stāvēt bez papildus atbalsta. Kājiņa atrodas aizmugurē, brauciena laikā tas nekādā veidā netraucē.

Un galvenā V11 īpašība ir tā integrētā balstiekārta. Viss unicikla korpuss paliek nekustīgs, izņemot pedāli, sānu spilventiņus zem kājām un rokturi. Amortizēšana ir līdz 70 mm. Bet maksa par to ir svars – tas ir 27 kg.

Ja viss noritēs labi, tad maijā mēs iegūsim pirmo paraugu, lai pārbaudītu, kā darbojas balstiekārta un cik ērtāks kļuva unicikls.

Komentārs

Citi raksti

June 05, 2019
783 0
Citi
Vai ar elektroskūteri var braukt ziemā?
Elektrotransporta izmantošanas īpatnības ziemā Ziema, pirmkārt, asociējas ar aukstumu un dubļiem. Dotie kritēriji atstāj tiešu iedarbību uz vieglumu un elektroskūtera izmantošanas vienkāršību ziemā. Pirmkārt, tas attiecas uz akumulatoru, kas daudz ātrāk izlādējas salīdzinājumā ar vasaras periodu. Paātrināta akumulatora izlāde skaidrojama ar to, ka mīnusu temperatūrā baterija daudz ātrāk zaudē savu enerģiju. Turklāt, ziemā ierīce atrodas...
Lasīt
May 27, 2020
308 0
Citi
Моноколесный заезд 30.05.2020
Предлагаем принять участие в моноколесном заезде 30.05.2020!
Lasīt